Comenzile de pe fashiondays.ro pot fi ridicate de la poștă

Coletele Fashion Days pot fi ridicate din peste 500 de unități ale Poștei Române. Credit foto: danbrumar.ro

Share This:

Compania Națională Poșta Română și magazinul online Fashion Days au semnat un parteneriat în folosul celor care cumpără articole vestimentare, încălțăminte și accesorii de pe fashiondays.ro. Produsele comandate online pot fi ridicate dintr-unul din cele peste 500 de oficii poștale din țară, prin serviciul PostCollect.

Operatorul național de servicii de curierat și poștă are o colaborare și cu retailerul eMAG, contract semnat încă din 2015, care prevede livrarea produselor comandate online de pe eMAG.ro în oficiile poștale.

Conform înțelegerii anunțate azi, livrarea produselor este gratuită pentru comenzile de minimum 50 de lei, pragul fiind mai mic decât în cazul livrării prin curierat rapid.

„Creşterea constantă a volumului de trimiteri prin serviciul PostCollect a dus la atragerea de noi parteneri importanţi din segmentul comerţului online. Ne dorim să ne îndreptăm către zona de clienţi netradiţională a Poştei Române, iar parteneriatul cu FashionDays ne confirmă ca avem capacitatea de a ne adapta rapid la schimbările de pe piaţa serviciilor poştale şi de a ne extinde cota de piaţă pe sectorul de e-commerce”, declară Elena Petraşcu, directorul general al Poştei Române.

Serviciul PostCollect oferă o flexibilitate sporită clienţilor fashiondays.ro. În momentul plasării comenzii pe site-ul retailerului, aceştia au opţiunea, printr-un singur click, de a-şi alege oficiul poştal unde doresc să le fie livrat coletul. Poşta Română preia, sortează şi livrează coletele partenerului la sediul subunităţilor poştale participante, în funcţie de alegerea clienţilor.

Ulterior aceștia sunt informaţi asupra sosirii coletelor, prin intermediul unui SMS de confirmare. Acesta va conţine: numărul AWB al trimiterii, numărul şi programul oficiului poştal, precum şi suma de plată ramburs, dacă nu a fost achitată online, în momentul efecturării comenzii.

Livrarea coletelor se face la sediul oficiilor poştale prin intermediul ghişeelor dedicate şi vizibil semnalizate, clientul având opţiunea deschiderii coletului pentru verificarea conţinutului. Coletele vor fi păstrate în oficiile poştale timp de șapte zile calendaristice, de la data sosirii în unitate. Expediţiile Fashion Days sunt monitorizate în sistem Track&Trace pe tot parcursul lor, de la prezentare, până la livrare.

Citește și: 

Poșta Română, o companie pe profit cu servicii de secol XX

Be the first to comment on "Comenzile de pe fashiondays.ro pot fi ridicate de la poștă"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.