Crede-mă, elefant.ro e cel mai tare magazin online

Share This:

N-am fost niciodată un shopping addicted. Nu zic, dar vreau să spun. Am pășit timid pe teritoriul comerțului online și știu sigur că nu am devenit sclavul lui. Cu toate astea, e un magazin virtual de unde aș cumpăra orice, oricând. Elefant.ro tocmai a împlinit 7 ani de la înființare și m-a câștigat de la prima comandă. Nu exagerez, e cel mai tare magazin online. Și fiindcă nu mă doare mâna, o să spun și de ce.

Aventura mea cu elefant.ro a început în urmă cu aproximativ doi ani, după o serie de idile eșuate cu un alt magazin online, despre care credeam, la vremea respectivă că e cel mai bun magazin online din România.

Dar, livrarea întârziată a produselor, multe deteriorate, comunicarea deficitară cu curierii (urăsc când mă sună abia atunci când ajung în fața blocului), prețurile umflate înainte de campaniile promoționale și greutatea returnării produselor neconforme m-au convins că oamenii ăia o vor duce la fel de bine și fără mine ca și client al lor.

Așa că i-am lăsat baltă și am dat înapoi o perioadă în a mă avânta în comerțul online. Totul s-a schimbat când cineva din anturajul meu m-a întors din drum și mi-a deschis altă cale. Vorba lungă sărăcia omului. Așa că, iată ce mă determină să-mi fac cumpărăturile pe elefant.ro.

Găsesc tot ce-mi trebuie

Nu că mi-ar trebui multe, dar nu există lucru care să-mi fie necesar în viața de zi cu zi pe care să nu-l găsesc aici. Sigur, dacă îmi veți pomeni de anvelope de iarnă, mașină de tuns iarba sau sistem home cinema vă voi dezamăgi, poate, spunându-vă că nu am nevoie de așa ceva.

În materie de articole de uz personal (cosmetice și parfumuri, home&deco, cărți, jucării, chiar și accesorii vestimentare) e pe aceeași frecvență cu mine. Cărțile, jucăriile pentru junior, decorațiunile și aparatura electrocasnică mică sunt produsele pe care le comand cel mai des.

Vara asta a meritat să investesc într-o pereche nouă de ochelari de soare, care m-a costat cu 80-100 de lei mai puțin decât în orice altă parte. Explic mai târziu de ce.

Nu plătesc pentru transport

Sigur că plătești pentru transport, însă doar dacă optezi pentru livrarea prin curier. Dar de ce aș face asta, când am la dispoziție o rețea excelentă de pick-up point-uri, de unde îmi ridic produsele comandate fără cost suplimentar.

Avantajul e că ele se află în zone pe care oricum le frecventez zi de zi (cum sunt stațiile de metrou, de exemplu). Despre asta vorbesc când spun că elefant.ro e cel mai tare magazin online. Vezi AICI lista completă de pick-up point-uri. Ridicarea personală a produselor comandate mai are un avantaj, după cum bine veți afla mai jos.

Produse frumos ambalate

Toate produsele sunt livrate în termen de 2-3 zile, în ambalaje din carton sau în pungi din plastic (de exemplu în cazul cărților). Fiecare pachet conține chitanță pentru produsele comandate, care are pe verso condițiile în care le poți returna, în termen de 30 de zile de la primire.

Dacă optezi pentru ridicarea lor de la pick-up point și nu le poți lua în ziua cânt ești notificat de sosirea lor, ele rămân acolo 4-5 zile. Însă, poți suna pentru a pelungi perioada de găzduire a coletului/coletelor.

Pot returna ce nu-i pentru mine

Mă confrunt, totuși, cu o problemă, de care m-am debarasat greu. Cum naiba să cumpăr ceva ce nu pot proba? Cum să comand o șapcă sau o pereche de ochelari fără să văd cum îmi vin? Cum să-i iau doamnei o fustă sau o bluză fără să-mi iau țeapă?

Zbaterea mea s-a dovedit inutilă. Datorită sistemului ok de rambursare a produselor care nu-ți vin, poți returna ceea ce ai cumpărat chiar la punctele de unde le-ai ridicat. Asta dacă respecți niște condiții de bun simț, valabile pentru fiecare categorie de produse în parte.

Partea interesantă abia acum vine: poți deschide pachetul cu produsele comandate chiar la pick-up point-ul unde ți-au fost livrate și, dacă nu corespund cerințelor tale, le poți refuza pe loc. Fără costuri, fără bătaie de cap.

Totuși, eu nu sunt de acord cu această „facilitate” în orice situație. De exemplu, chiar acum câteva zile am ridicat un colet de la punctul de preluare din stația de metrou Basarab. În fața mea, la rând, era un tip. Trecut de 40 de ani, îmbrăcat bine.

Mirosea puternic, de parcă și turnase o jumătate de flacon de parfum pe el. Venise să ridice două colete. Fără să trag cu urechea în mod deliberat, am auzit că avea de ridicat un ceas, un parfum și un deodorant.

Și-a rezervat dreptul de a testa deodorantul înainte de a-l plăti (o poți face atât cash, cât și cu cardul). S-a șpreiat bine omul, ca să fie sigur că-i dibuiește aromele ascunse. Culoarul s-a învăluit în ceață și m-a apucat o tuse de-aia măgărească.

Da, nu i-a plăcut omului și l-a refuzat. Tipa de la ghișeu a pus capacul flaconului, l-a ascuns bine în ambalajul lui și a pus deoparte produsul. Mai târziu, am aruncat un ochi pe Condiții de returnare a produselor, regulament care însoțește orice colet.

Așa am aflat că „produsele cosmetice și parfumurile care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur, excepție făcând produsele achiziționate în cadrul campaniei Retur Gratuit Parfumuri”. Degeaba i-a explicat femeia că nu-i poate primi deodorantul desfăcut, tipul i-a arătat cine e el. Te pui cu nebunu? E dreptul lui de cetățean european, ce mama dreaq!

Am întrebat-o pe tipă ce se întâmplă cu parfumurile și deodorantele astea pe care le refuză clienții de genul celui din fața mea. Cu o figură vădit intrigată mi-a răspuns că nu știe. Păi, îți spun eu: ajung la alți clienți. Dar la unii care nu se încumetă să le testeze mai întâi.

Nu cumpăr niciodată parfumuri sau deodorante, în online, pe care nu le cunosc și pe care nu le-am folosit deja. Ceea ce vă recomand și vouă. Mi se pare de bun simț să nu returnezi un flacon desigilat.

În ciuda episodului descris mai sus, elefant.ro rămâne cel mai tare magazin online din România, după părerea mea. Să vă mai spun de ce.

Reduceri imbatabile

Elefant.ro are cel mai mișto sistem de reduceri din câte am văzut până acum. Pe lângă faptul că produsele de pe site au tot timpul prețuri cu care competitorii greu pot ține pasul, reducerile sunt un bonus de care profit de fiecare dată când comand.

Surpriza cea mai plăcută e atunci când la reducerea pe care ți-o face la produsele căutate se mai adaugă o reducere extra, la categoria din care fac parte. Așa mi-am cumpărat ochelari de soare. După ce am beneficiat de o reducere de 44% la o pereche de ochelari, când să plasez comanda am fost atenționat că mai am un voucher cadou, care îmi aduce o reducere suplimentară de 25% din prețul deja redus.

Trebuie să-ți faci cont ca să comanzi

Pentru a putea plasa comenzi trebuie să-ți faci cont pe site. Ți se vor cere numele, prenumele, adresa de e-mail, parola de logare în mail și numărul de cont bancar (dacă vrei să folosești metoda plății online).

Poți plasa comezi și cu ajutorul telefonului mobil, dacă descarci aplicația elefant.ro, disponibilă atât în Google Play, cât și în App Store. Dacă ai efectuat o comandă și vrei să o anulezi, o poți face sunând la numărul de telefon 031.9301 sau trimițând un e-mail pe adresa comenzi@elefant.ro.

Da. Pentru mine, elefant.ro este cel mai tare magazin online din România și o spun cu toată răspunderea.



Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.