Experiment în pandemie: accesul în magazinele Enel, doar cu programare - Așa și pe dincólo

Experiment în pandemie: accesul în magazinele Enel, doar cu programare

Accesul în magazinele Enel se face doar cu programare telefonică

Share This:

În plină pandemie, Enel Energie și Enel Muntenia au demarat un experiment care vizează creșterea gradului de confort al abonaților lor. Din această săptămână, clienții celor două companii au acces în magazinele Enel doar cu o programare prealabilă. Vizita se poate programa prin telefon, la numărul 021.9977.

Conform reprezentanților Enel, proiectul-pilot vizează cele 17 magazine operate de Enel Energie și Enel Energie Muntenia în regiunile Banat, Muntenia Sud și Dobrogea. Prin acest expriment se urmărește reducerea timpilor de așteptare și creșterea eficienței operaționale.

Venim în sprijinul clienților noștri și extindem serviciile și produsele care pot fi accesate atât în mediul online, cât și telefonic, pentru a le oferi siguranță și încredere. Acest proiect-pilot face parte dintr-un amplu proces de transformare digitală a companiei. Este unicul de acest fel în sistemul energetic românesc. Clienții care vor apela la noul serviciu se vor bucura de operațiuni mai rapide. Implicit, vor petrece mai puțin timp în magazine”, a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie și Enel Energie Muntenia.  

Citește și: Precis nu știai asta! Ce face Enel cu datele tale personale

Citește și: 20 de cadouri inteligente sub 100 de lei pentru copilul tău, de Crăciun

Abonații Enel Energie și Enel Energie Muntenia vor putea face programări în magazinele menționate apelând serviciul de Call Center, la numărul de telefon 021.9977 (apel cu tarif normal), și apăsând tasta 5. Programarea în magazine se face doar de către titularul de contract, de luni până vineri, între orele 10:00 – 16:00. Acesta va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum cinci zile lucrătoare de la inițierea apelului telefonic.

Reprezentanții Enel nu au precizat dacă abonații trebuie să-și facă programare și pentru plata facturilor, însă vom reveni cu o explicație.

Programare telefonică în magazinele Enel – cum procedezi

  • Abonații furnizorilor Enel apelează numărul unic de telefon 021.9977 și apasă tasta 5 pentru a stabili o programare. Acesta se face în magazinul unde solicită asistență din partea angajatului dedicat acestui serviciu
  • În cadrul apelului telefonic, clientul va fi întrebat despre datele de identificare și situația pentru care solicită interacțiunea în magazin. Va fi programat în minimum o zi lucrătoare sau maximum 5 zile lucrătoare de la efectuarea apelului
  • Clientului i se va comunica numărul biletului de ordine, în funcție de disponibilitatea magazinului și de ora/ ziua pentru care solicită programarea
  • Clientul este rugat să se prezinte la magazin cu maximum 15 minute înainte de ora programată. Dar nu mai târziu de 10 minute după ora alocată.
  • În momentul în care ajunge la magazin, clientul comunică persoanei de la pază numărul biletului de ordine obținut în urma interacțiunii telefonice
  • La ora programată, acesta va putea intra în magazin respectând măsurile de siguranță prevăzute de legislația în vigoare.

Enel recomandă utilizarea aplicației MyEnel

În contextul pandemiei de coronavirus, furnizorii Enel le recomandă  abonaților să evite riscurile asociate unui drum la magazin și să utilizeze aplicația MyEnel. Aceasta poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil. Aplicați este disponibilă, gratuit, pe App Store și Google Play.

Prin intermediul MyEnel, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale. Totodată, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicația MyEnel, în secțiunea Contractare Rapidă, sunt disponibile ofertele comerciale. Astfel, atât clienții existenți, cât și cei potențiali, au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare. Fie de de energie electrică, fie de gaze naturale.

În perioada martie – octombrie 2020, datorită eforturilor companiei de accelerare și de popularizare a soluțiilor digitale, numărul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% față de același interval al anului trecut. Mai mult, în cele opt luni s-a dublat numărul clienților care au descărcat aplicația MyEnel”, mai spun reprezentanții Enel.

1 Comment on "Experiment în pandemie: accesul în magazinele Enel, doar cu programare"

  1. De o saptamana intreaga sun in fiecare zi la nr 021 9977 si nu raspunde nimeni. Am asteptat si o ora. Se poate verifica. Despre asta ce zic cei din conducere?

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.