Cum poți încheia un contract de telefonie, internet sau TV prin telefon

Share This:

Contract de telefonie/internet/TV prin telefon – cum te retragi 

Chiar dacă ai semnat un contract de la distanță, trebuie să știi că te poți răzgândi și cere să te retragi din această înțelegere, fără un motiv anume. Acest lucru este posibil doar în termen de 14 zile de la data încheierii contractului respectiv.

Dacă scopul principal al contractului este achiziționarea unui echipament (telefon, tabletă, PC etc.), termenul de 14 zile se calculează de la data primirii produsului”, spun reprezentanții ANCOM.

E bine să știi că serviciile pentru care ai încheiat un contract de la distanță vor fi furnizate abia după expirarea perioadei de retragere (14 zile). În cazul în care vrei să beneficiezi de ele mai devreme, trebuie să faci o cerere și să o transmiți furnizorului.

Unde poți să reclami o abatere

ANCOM poate lua măsuri în cazul în care furnizorul nu a respectat drepturile utilizatorilor cu privire la încheierea contractelor la distanță prin care sunt achiziționate servicii de comunicațîi electronice. Sesizările pot fi trimise la InfoCentru ANCOM.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.