Cel mai mare producător de vinuri din România, Jidvei, a lansat un magazin online pentru vinuri premium din gamele Owner’s Choice și Mysterium. Până acum, cele opt sortimente de vin se găseau doar în magazinele de specialitate, în restaurante și în wine baruri. Pe shop.jidvei.ro sunt disponibile de acum cupajele Rhein Riesling și Sauvignon Blanc; Pinot Noir, Chardonnay și Fetească Albă; Traminer și Sauvignon Blanc; și Cabernet Sauvignon (rose) din gama Mysterium. Tot aici găsim patru vinuri din colecția Owner’s Choice, inspirate de fetele proprietarului Grupului Jidvei, Ana și Maria. Ana Necșulescu semnează soiurile Sauvignon Blanc și Chardonnay, în vreme ce soiurile Fetească Albă și Pinot Gris poartă cu mândrie numele Mariei Necșulescu.
Colecția Mysterium
Conform producătorului, Mysterium, lansată în 2011, este mai mult decât o colecție exclusivistă. Numele ei te îndeamnă să descoperi povestea facerii vinului, un proces complex în care Casa Jidvei a îmbinat perfect o sumedenie de soiuri nobile, pentru o avalanșă de gusturi și arome familiare, dar care nu se lasă ușor descifrate. Odată ce te așezi la masă cu un sortiment din gama Mysterium, așteaptă-te să fii surprins de explozia de note de flori de salcâm, cireșe roșii, pepene galben, citrice, fragi și zmeură!
Designul sticlelor și al etichetelor este unul aparte. „Labirintul” de pe sticlele Mysterium a fost recompensat deja cu numeroase premii la competiții internaționale de design de ambalaj. La colecția de trofee obținute din 2011 încoace se mai adaugă alte trei medalii de argint obținute de soiurile colecției Mysterium la cea de-a XIV-a ediții a AWC Vienna.
În magazinul online lansat de Jidvei, vinurile din colecția Mysterium se comercializează la prețul de 37 de lei/sticla de 750 ml.
Colecția Owner’s Choice
Prin această linie de vinuri premium, Claudiu Necșulescu nu a urmărit să aducă doar un tribut strugurilor de calitate, ci și fiicelor sale, Ana și Maria. Cele două fete, care și-au făcut studiile în Marea Britanie, s-au întors în țară pentru a prelua afacerea de la tatăl lor. Owner’s Choice, alegerea proprietarului viilor Jidvei, este încununarea muncii asidue a oenologilor de a conferi strugurilor cele mai bune condiții de coacere. Strugurii recoltați pentru obținerea celor patru soiuri din colecție au fost recoltați exclusiv manual și au fost transportați spre cramă în recipiente răcite cu gheață carbonică. Alegerea vinurilor exclusiviste din colecția Owner’s Choice se face printr-o degustare în orb a peste 30 de vinuri de către un juriu format din oenologi, degustători autorizați și jurnaliști din presa de specialitate.
În cadrul AWC Vienna 2017, care a avut loc la jumătatea lunii septembrie, soiurile Ana Sauvignon Blanc și Maria Fetească Albă au fost distinse cu premiul Seal of Approval. Nu mai puțin de 12.615 vinuri din 40 de țări au fost înscrise la competiția din acest an.
În magazinul virtual al Grupului Jidvei, vinurile din colecția Owner’s Choice se vând cu 54 de lei/sticla de 750 ml.
„Pentru mulți consumatori, e-shop-urile sunt folosite mai mult ca mijloc de informare în ceea ce privește vinurile, fiind un loc în care nu sunt copleșiți de o selecție mare de sticle. De aceea, scopul nostru principal în lansarea e-shop-ului nu este de a crește vânzările, ci de a întări notorietatea gamelor și, implicit, a brandului Jidvei”, a declarat Ana Necșulescu, marketing manager Jidvei.
Voi reveni cu un articol după o degustare de vinuri premium din cele două colecții.
Leave a comment