Ca urmare a recomandărilor venite de la autorități, care insistă ca persoanele în vârstă să-și rărească ieșirile în spații publice, retailerul Mega Image a decis să ia mai multe măsuri de prevenire a răspândirii coronavirusului. Reprezentanții companiei au anunțat că persoanele de peste 65 de ani și cu dizabilități vor avea acces dedicat în magazine în intervalul orar 7.00 – 8.00.
Magazinele și-au modificat programul tocmai pentru a permite vârstnicilor și persoanelor cu dizabilități să-și poată face cumpărăturile cu evitarea aglomerației. Reprezentanții Mega Image spun că nu e o măsură restrictivă, aceste persoane putându-și face cumpărăturile și în afara acestui interval orar.
„Pentru a susține și mai mult comunitatea, prin protejarea persoanelor în vârstă și celor cu dizabilități, magazinele Mega Image și Shop&Go vor fi deschise special pentru acestea în intervalul orar 07.00 – 08.00. Astfel, începând cu 23 martie, în acest interval, va fi permis accesul în magazin doar pentru persoanele cu vârsta de peste 65 de ani și cele cu dizabilități”, se arată într-un comunicat al companiei.
Măsuri suplimentare de prevenire a răspândirii COVID-19
- Modificarea programului magazinelor: toate magazinele Mega Image, inclusiv cele non-stop și Shop&Go, vor avea program limitat în această perioadă si vor funcționa în intervalul orar 08:00 – 22:00 pentru optimizarea activitatilor de igienizare, dezinefecție și aprovizionare.
- Modificări la raioanele de autorservire: pentru a evita cât mai mult contactul cu alimentele vrac, măslinele se vând doar în caserole preambalate și precântărite, fiecare produs de panificație sau patiserie este preambalat individual în pungă de hârtie, iar vitrinele cu autoservire (fruit bar, salad bar cele, cele cu mâncare gata pregătită) sunt temporar închise.
- Limitarea accesului în magazine, în perioadele în care sunt aglomerate, la un număr redus de persoane.
- Panouri transparente montate în toate magazinenele la casele de marcat, care vor fi un scut de protecție împotriva COVID-19 între clienți și casieri.
- Marcaje pe podea, în zona caselor de marcat pentru indicarea distanței de cel puțin 1 metru între clienți.
- Cumpărături mai sigure în online: pentru a evita contactul prelungit la predarea produselor, livrările din supermarketul online propriu sunt limitate la plata online cu cardul. Plata ramburs, cu cash, a fost eliminată temporar în această perioadă.
- Livrare comenzi online fără contact direct cu curierul pentru cazurile de autoizolare la domiciliu: pentru situtațiile în care clienții sunt în autoziolare la domiciliu, curierul trebuie anunțat anterior și va lăsa coletele la ușă, evitând astfel contactul direct.
Alte măsuri care au fost deja implementate, alături de recomandări
• Igienizarea și dezinfectarea spațiilor și suprafețelor comune din magazine, la fiecare oră
• Geluri dezinfectante disponibile la intrarea în magazine, la care au acces atât echipele din magazine, cât și clienții
• Mănuși de protecție pentru toți angajații
• Recomandare pentru menținerea distanței la casele de marcat, de cel puțin un metru între persoane
• Distribuire de măști de protecție pentru angajații din magazine
• Recomandare pentru plata cu cardul sau cu telefonul
• Recomandarea unui comportament responsabil prin cumpărarea doar a cantității necesare de produse
• Evitarea cumpărăturilor în orele de vârf și staționarea pe termen lung în magazine
• Recomandare cumpărături doar de către un singur membru al familiei sau apropiat
„În această perioadă dificilă prin care trecem, noi, ca retailer, avem un rol crucial și o mare responsabilitate prin urmare, ne-am mobilizat și depunem toate eforturile pentru a rămâne în continuare un loc sigur pentru cumpărături, atât în magazine, cât și în mediul online. În continuare, siguranța e cea mai importantă și acționăm conform unui plan de măsuri pe care le-am pus deja în aplicare.
Pentru a reuși să trecem cu bine de această perioadă, e nevoie ca împreună cu clienții, partenerii și întreaga comunitate să depunem un efort comun și să dăm dovadă de implicare și înțelegere. E important să respectăm regulile de siguranță și recomandările din partea autorităților, să consumăm responsabil și echilibrat”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.
Be the first to comment on "Măsuri preventive la Mega Image: pensionarii și persoanele cu dizabilități vor avea acces dedicat în magazine"