Porți deschise la McDonald’s. 14 lucruri pe care le afli despre produsele lor doar dacă intri în bucătărie

Share This:

8. Ce fel de carne de pui (piept, pulpe sau altele) se folosește la prepararea produsului McPuișor?

Pentru produsele din pui, McDonald’s folosește doar carne de pui 100%, provenită de la furnizori care respectă standarde stricte de calitate, siguranță alimentară, precum și standardele de etică în tratarea animalelor. Sandvișul McPuișor este preparat din carne tocată din pulpă și piept de pui, învelită într-un strat crocant de pesmet auriu, prajită timp de două minute în ulei vegetal (amestec de ulei de rapiță și floarea soarelui).

9. Care este țara de proveniență a cărnii de pui din produsele McDonald’s?

Carnea de pui din McPuișor este un produs semipreparat din materie primă tratată termic, achiziționată de la furnizorul nostru aprobat din Uniunea Europeană, OSI Group Ungaria și OSI Group Germania. Produsul este doar prăjit în restaurant, în condiții de siguranță alimentară la cel mai înalt nivel.

10. Care e cel mai vândut produs McDonald’s în România? Dar în SUA?

Printre cele mai apreciate produse McDonald’s se numară Big Mac-ul și cartofii prăjiți. În primii 20 de ani de la deschiderea primului restaurant în România au fost vânduți peste 55 de milioane de burgeri Big Mac și peste 350 de milioane de cartofi prăjiți. În mod similar, în Statele Unitele ale Americii cele două produse se află în topul produselor iconice ale McDonald’s.

11. Câte restaurante sunt deschise acum în România? Câte sunt în franciză?

McDonald’s are în prezent 67 de restaurante, în 21 de orașe, și 19 cafenele McCafe. În prezent doar un restaurant este operat în sistem de franciză, restaurantul McDonald’s din Galați.

12. De unde se aprovizionează restaurantele McDonald’s cu legume pentru preparatele lor pe timp de iarnă?

Compania EISBERG este furnizorul principal de salată și legume pentru McDonald’s România. De-a lungul anilor, compania EISBERG a continuat să ofere produse care respectă în totalitate cele mai înalte standarde de siguranță alimentară și calitate. Lucrăm pe întreaga perioadă a anului cu furnizorul Eisberg, care, în funcție de sezon și disponibilitate, achiziționează legume din țară sau din Europa. Toate legumele furnizate de Eisberg pentru McDonald’s România respectă parametrii constanți de calitate și prospețime.

13. Intenționează McDonald’s să vândă și preparate bio? De ce e nevoie pentru ca acest lucru să fie posibil?

McDonald’s se va dezvolta în această direcție de îndată ce clientul va avea o cerere mare în acest sector. Compania s-a dezvoltat deja cu produse locale în această direcție pentru că am identificat o cerere în rândul clienților (avem lapte din soia, îndulcitori etc). De asemenea, avem produse care conțin legume, salate, sucuri de fructe naturale, practic urmărim trendul și ne dezvoltăm constant în acest sens. Un alt exemplu de adaptare la nevoile și cererea clienților este acela al proiectului nou lansat în restaurante - sandvișuri fără gluten. În acest moment testăm în două din restaurantele din București acest proiect pentru a-l putea apoi extinde la nivel național.

14. De ce sunt asociate preparatele de tip fast-food cu mâncarea nesănătoasă?

Nutriționiștii nu clasifică alimentele ca fiind sănătoase sau nesănătoase, ci sunt de părere că este important să optăm pentru un meniu diversificat, care să ne asigure o alimentație echilibrată. La McDonald’s oferim consumatorilor toate informațiile de care au nevoie pentru a lua decizii informate, adaptate stilului lor de viață, astfel încât aceștia să includă produsele noastre într-o dietă echilibrată. De asemenea, în fiecare an extindem oferta de produse pentru a răspunde cerințelor, gusturilor și așteptărilor mereu în schimbare ale consumatorilor.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.