Relații clienți Enel | Grupul Enel are o nouă platformă informatică

Credit foto: Enel

Share This:

Reprezentanții Grupului Enel au anunțat că vor implementa o nouă platformă informatică pentru îmbunătățirea relației cu clienții. Enel Energie și Enel Energie Muntenia sunt companiile care vor apela la Salesforce, una dintre cele mai performante din lume. Noua platformă de relații clienți Enel are ca scop îmbunătățirea interacțiunii dintre abonați și furnizori.

Responsabilii companiei Enel anunță că va finaliza implementarea noii platforme la 29 martie 2021. Pe durata tranziției la noua platformă, Enel Energie și Enel Energie Muntenia vor prelua solicitările clienților. Însă, abonații sunt avertizați că în această perioadă capacitatea de răspuns va fi redusă.

Conform Enel, platforma Salesforce va îmbunătăți experiența clienților Enel prin accesul la noi servicii personalizate, adaptate nevoilor lor. Totodată, aceasta va facilita toate operațiunile de furnizare de energie electrică și de gaze naturale.

Relații clienți Enel – cum funcționeză noua platformă

Noua platformă de Customer Relatioship Management (CRM) va duce la automatizarea activităților cum ar fi înnoirea contractelor de furnizare de energie electrică sau transmiterea de mesaje cu informații relevante pentru clienți. Mai mult, sistemul informatic de relații clienți Enel va facilita răspunsuri rapide la solicitările adresate de abonați. Fie prin call center, fie prin intermediul aplicației MyEnel sau în magazinele companiilor.

Platforma va fi o bază solidă pentru dezvoltări ulterioare ce vor permite Enel să țină pasul cu tendințele în materie de servicii clienți și să rămână un furnizor de top în preferințele acestora”, spun reprezentanții companiei într-un comunicat de presă.

Cum îi va afecta pe abonați tranziția

În perioada 24-29 martie 2021, unele funcționalități ale platformelor existente și unele servicii destinate clienților vor avea disponibilitate limitată. Explicația este necesitatea efectuării unui transfer de date (o migrare) din sistemele actuale în noua platformă.

Clienții ni se pot adresa în continuare prin e-mail la contactee.ro@enel.com și contacteem.ro@enel.com, în magazinele Enel sau prin intermediul serviciului de call center la numărul de telefon 021.9977. Există posibilitatea să apară întârzieri față de termenele de răspuns uzuale, însă companiile de furnizare Enel asigură clienții că toate solicitările vor fi preluate și soluționate, în cel mai scurt timp posibil”, spun reprezentanții Enel.

Citește și: ANRE obligă furnizorii de energie electrică să reducă prețul la curent. Reacția Enel

Odată cu finalizarea implementării noului sistem informatic, companiile Enel vor relua activitatea derulată în mod uzual, urmărind îmbunătățirea permanentă a calității serviciilor pentru clienți. 

Enel, în România din 2005

Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic. Companie are operațiuni în sectorul distribuției și furnizării de electricitate, precum și al producției de energie electrică din surse regenerabile. În România din 2005, Enel are aproximativ 3.100 de angajați aici. În prezent oferă servicii unui număr de circa 3 milioane de clienți.

3 Comments on "Relații clienți Enel | Grupul Enel are o nouă platformă informatică"

  1. Titularul contractului este Mager Virgil Voicu, fiul meu, care este bolnav si ma ocup eu de plata facturilor.
    Ma refer la punctul de consum din str Av. Jean Texier nr. 7 cu cod client C10026331. Am constatat ca nu pot transmite indexul nici accesa facturile cu noul cod 310542911 care ni s-a comunicat prin email ca l-a inlocuit pe cel vechi, dar contactand telefonic un angajat am aflat ca am de plata 4,83 lei in urma majorarilor de la 2,88 lei facturati in 19.11.2021.
    Eu stiu ca aveam un avans platit pe vachiul cod 100261066 de cca. 70 lei. De ce nu au fost transferati acesti bani in noul cod?
    Va rog sa reglementati aceasta situatie pe care o reclam de o luna. Si deoarece nu am acces la adresa de calculator indicata la incheterea contractului pe piata concurentiala, va rog sa imi comunicati care sunt codurile in vigoare pentru acest punct de consum, si anume:
    -codul enel tel- la ce se utilizeaza?
    -codul de autocitire-cu care cod si la ce numar de telefon il transmit?
    -codul de plata- cu care cod platesc?
    Cum ma pot ocupa eu de problema energiei electrice in acel loc daca nu am acces la facturi din cauza erorilor la coduri?.
    Mentionez ca am primit numai raspunsuri ambigue si contradictorii la repetatele mele apeluri telefonice si de aceea, inainte de a apela la protectia consumatorilor. va adresez aceasta ultima sesizare.

    Si va mai spun ca este inadmisibil sa am de asteptat chiar si 40 DE MINUTE pana la preluarea apelului, timp in care suntem obligati sa ascultam acel cantec stupid de pe un gramofon stricat, dupa care legatura se si intrerupe automat. Chiar nu aveti fonduri pentru a angaja mai multi consultanti si a-i instrui serios in loc de a va bate joc de clienti?
    Mager Galathea

    • Stimată doamnă, știu că aveți impresia că v-ați adresat companiei Enel, dar nu este așa. Eu nu sunt Enel și nu lucrez la Enel.

  2. Moisi florentina | 17 noiembrie 2021 at 16:23 | Răspunde

    Cum transmit indexu la enel gaz

Leave a comment

Your email address will not be published.


*


Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.