Criza financiară provocată de pandemia de coronavirus i-a obligat pe mulți antreprenori să-și schimbe obiectul de activitate sau să-și adauge unul nou. Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro a intrat pe piața bunurilor de larg consum și vinde alimente, băuturi și produse de îngrijire personală.
Reprezentanții magazinului au creat o nouă categorie pe site, SuperMarket, unde au scos la vânzare aproximativ 8.000 de produse. Clienții pot găsi aici alimente, cafea, băuturi cu sau fără alcool, hrană pentru animale, produse pentru casă și cosmetice și produse de îngrijire.
Produsele pot fi comandate prin telefon sau online, iar livrarea este valabilă doar în București, prin TEAM Courier. Costul unei livrări, indiferent de valoarea coșului, este 20 de lei.
Citește și: VIDEO | Cum îți faci singur mască de protecție pentru coronavirus
“În noul context, înregistrând o scădere a volumului de vânzări de ceasuri și produse conexe, am decis să testăm noi direcții de business. Alături de colegii mei am decis lansarea categoriei de supermarket. Am găsit rapid furnizori și am avut nevoie de 2 săptămâni să implementăm partea tehnică și de o săptămână să documentăm produsele”, a declarat Cătălin Florea, CEO al WatchShop.ro, pentru revistabiz.ro.
Magazinul va continua să vândă ceasuri ca și până acum. WatchShop.ro are în portofoliu peste 17.000 de modele, care provin de la 100 de branduri internaționale.
Credit foto: Mister Mister/Pexels.com
Be the first to comment on "Reprofilare în vremuri de criză: magazinul de ceasuri WatchShop.ro vinde alimente"